måndag 7 juli 2014

En vecka

En vecka går som alltid fort och nu sitter de snart på planet hem till Sverige igen. Även fast vi vet att vi "snart" träffas igen så är det ju alltid känsloladdat att säga hejdå. Jag har verkligen njutit av att få vara nära delar av min fina familj och jag får försöka vara tacksam istället för ledsen. Det går alltid över men det är så hemskt att se de man älskar ledsna. Man går liksom på nålar den sista timmen och hur mycket man än försöker kämpa emot tårar går det inte. Massa fina bilder har vi hur som helst tagit och har med de förevigat fina stunder tillsammans.

Min hunk till lillebror har nog aldrig blivit så brun någon gång tidigare och han slog sin storasyster med hästlängder. Jag undrar om det finns någon logik bakom att man kan tappa pigment om man bor i ett varmt land. Måste kolla upp.

Snart ses vi igen! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar