torsdag 17 juli 2014

Sommartider

Jag trivs väldigt bra här och jag känner mig som hemma här, inga konstigheter. Jag har än inte haft någon större hemlängtan, förutom till familj och vänner, men de har jag ju bara fysiskt flyttat ifrån och vi har ju redan träffats ett par gånger detta året.

Men, nu när semestern är här och nästan hela familjen är samlad hemma i Sverige kan jag inte låta bli att känna en liten saknad. Inte minst till mina anhöriga men till svensk sommar och allt som hör därtill. Jag hittade lite bilder i telefonen som togs förra året så jag förevigar de här på bloggen också. Såhär i sommartider. 

Små stugor vid en liten hamn i Halmstad.

Vi hängde i Falkenberg i Mys stuga och hade det gött.

Lekte bland sanddynor och gräs(?).

Grillade och drack vin.

Läste tidningar i övervåningssängar.

Gick på after beach i Tylösand.

Fick till sköna bilder som minnen av sommaren.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar