onsdag 2 juli 2014

Heldag på stranden

Igår bytte jag bort kontoret mot en heldag nere på östra stranden och jag har aldrig "lekt" så mycket i havet som jag gjorde denna gången. Theodor hade med sig sin GoPro och det blev en hel del filmande och korttagande och även en hel del saltvatten i både ögon och mun. Eftersom jag inte hann dricka kaffe till frukosten blev det en iskaffe direkt när vi kom ner och det var ett gott alternativ till kaffe denna varma dag. Det fläktade ändå på bra och det var inte alls olidligt om man får uttrycka det så. Vi köpte en badring som vi också hade kul med och jag lyckades bränna mig lite på benen, fläckvis. Måste varit aktiviteternas förjänst. Mer GoPro och lek åt folket! En toppendag! 

Jag & mamma med varsin iskaffe i handen.


Jag hann med ett Instarape på Theodors Instagramkonto. 

T hittade en leksak på botten i havet som han sedan slängde i igen.

En pool-selfie med GoPro:n.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar