onsdag 30 april 2014

Happy Birthday to me

Jag hade nästan glömt att jag fyllde år när jag vaknade till en vacker skönsång imorse. De hade pratat ihop sig om frukost på sängen men de tyckte Theodor sov så gott när de själva steg upp att de lät honom ligga kvar så gissa vem som nästan var mer paff än jag när de kom intågandes. Theodor var dock inte sen med att haka på sjungandet så det märktes knappt att han inte var med från "början", haha. Både jag och Theodor fick frukost på sängen och jag fick paket både från mamma, shampoo och conditioner från Forever Living, från Madeleine, bodybutter och shower gel från Body Shop, en fin Fossil-klocka med detaljer i roséguld av Rasim och sen fick jag ärva Theodors gamla iPad. Morgonen började bra helt enkelt och jag hoppas att det blir en fin första maj både för mig själv och för mina nära och kära. 

Theodor strax efter sjungandet, fortfarande i chock ;-)


Trött födelsedagsbarn & lillebror. Bilder i ramarna saknas, vi vet.
Shampoo & conditioner med Aloe Vera från mami. Även lipstick till höger.
Bodybutter & Shower Gel från syster i London. Älskar produkter!

Sist men inte minst en klocka (med plastskydd) från min partner.


4 kommentarer:

  1. Så fina ni är<3 och skitsnygg klocka :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag är jättenöjd med den :-)

      Radera
  2. Vilken snygg klocka!! och vad kul med en ipad!! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Klara! Ja, det är inte helt fel - är helt fast vi den! :-)

      Radera