lördag 5 april 2014

Premiär på beachen

Ja, jag lever! Jag har varit sämst på att hålla bloggen igång men njuter för fullt av att spendera tiden med mina kära. Igår var vi inne i Manavgat och åt mat på en restaurang som heter "mangalevi" följt av ett besök på Roberts Coffee som var fullsatt med folk som drack kaffedrinkar och lyssnade på livebandet som spelade. Imorse åt vi en långfrukost och gick sedan ner till stranden, premiär för i år! Ett dopp blev det inte för min del men både Madeleine och mamma var i. Nu har vi ätit lunch här hemma och har druckit kaffe (och ätit choklad) på balkongen och börjar göra oss i ordning för kvällen. Ikväll har vi tjejer bokat bord nere vid hamnen i Side, på restaurangen "Karma". Älskar helgen so far! 

Rasim gjorde mojitos till tjejerna igårkväll.

Jag och mamma.




































































Sköna miner på balkongen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar