onsdag 23 april 2014

Torsdag & snart helg

Godmorgon! Idag är det torsdag och snart helg. På söndag kommer min lillebror Theodor aka Toysan hit på besök tillsammans med hans pappa Sven och det ser jag självklart fram emot. Jag jobbar på lördag så det blir en quick fix i lägenheten på lördagkväll tror jag om jag inte hinner få ett infall innan det. Lakanen är iallafall tvättade och strykta, ja - från förra helgens strykveckända. Man blir ganska lat när man jobbar sent och gårdagen var en sådan dag i sitt esse. Vi åkte in till Manavgat och satte oss på vårt Mangalevi och beställde in kyckling, kött och sallad - enkelt och gott. Vi är nu inne på andra säsongen av "Vikings" och har blivit lite smått besatta, ska försöka suga på de sista avsnitten och hoppas att säsong 3 snart kommer ut. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar