lördag 26 april 2014

Klänning vs jeans

När vi ändå är inne i födelsedagsstämningen blir det ytterligare en tillställning ikväll på Karma, denna gången för Katrin. Hon fyller egentligen på söndag men eftersom hennes forna arbetskamrater ska upp och jobba dagen därpå lyckades vi flytta kalaset till ikväll. Som alltid är det svårt att veta vad man ska ha på sig, jag tycker inte jag har några kläder alls - framförallt inte utgångskläder. Denna klänningen fick jag av Katrin för några dagar sedan då hon kvällen innan hade resat ut garderoben på kläder som antingen var för små eller som hon längre inte ville ha. Om jag skulle göra en sådan utsortering skulle det inte finnas något kvar men nu imorgon hoppas jag på att min lillebror har packat ner lite kläder som jag har skickat bud på. Som ett barn på julafton helt enkelt.

Tvättad och klar utifall att denna klänning blir kvällens plagg. 


.. eller så kör jag på jeans och top. Det känns mer jag.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar