torsdag 17 april 2014

Shopping

Jag har haft en härlig svensk familj här på visningsresa som åker hem idag. De kommer ursprungligen från Afghanistan men har bott de senaste tio åren i Sverige. Barnen på sju och åtta år är därmed födda i Sverige och pratar såklart flytande svenska. Enligt de nya bestämmelserna ska vi på säljavdelningen nu också följa med på möbelshopping som tidigare helt och hållet har skötts av de på After Sales. Här kan saker och ting ändras från den ena sekunden till den andra. Vi hade hur som helst en maxbudget att handla inredning för till hela lägenheten så vi sprang mellan avdelningar, kände och klämde, sprang lite till och fem timmar senare var kunderna tillslut nöjda trots att budgeten överstegs. Helt slut kom jag hem och jag och min kära sambo bestämde oss för att gå ut och äta. Ett kycklingspett och en sufflé senare var jag nöjd och somnade ganska direkt efter att vi steg innanför dörren igen. Nu ska vi strax äta, jag är hungrig som ett berg! ♥ 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar