fredag 25 april 2014

Lite bilder från kalaset

Då var det lördag igen, veckorna går fort! Imorse snoozade jag lite för länge och glömde bort att jag hade tänkt hoppa in i duschen en vända på morgonen så det blev en hektisk morgon med dusch, frukost och promenad med Brownie men snabb som en vässla var jag och nu sitter jag på kontoret - före alla andra. Jag föredrar att komma in till kontoret lite tidigare så att jag hinner hämta min kopp kaffe och ladda upp batterierna innan dagen börjar. Ibland är det fullt ös medvetslös direkt när jag kommer men jag älskar de "lugnare" mornarna, särskilt när det har varit stressigt där hemma ;-) Happy Saturday till er alla där ute! Här kommer lite bilder från i fredags. 

Här är vi påväg till restaurang "Karma" precis nere vid vattnet.

Hela gänget med en tjej som förtjänade att stå i centrum denna dag!

Vi åt lamm med gott ris till. Två tummar upp.

En av bakformarna med slickepott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar