söndag 25 maj 2014

Återhämtande helg

Jag har haft en fantastiskt skön och återhämtande helg. Jag vet inte när det var senast som jag bara lät dagen få styra sig själv och jag har bara gjort det jag har känt för i stunden. Balkongerna är städade, likaså hela lägenheten och att städa utan tidspress kan faktiskt vara ganska skönt. Tyvärr håller lägenheten inte sig städad i all evighet och vi har redan tassavtryck på golven där hemma.

Jag har promenerat en del, funderade ett tag på att ta mig ut på en joggingtur för det var ju som sagt ett bra tag sedan men eftersom jag fortfarande är lite känslig mot pollen känns det riskabelt. Immunförvaret är ju lite extra nedsatt känns det som (bortförklaring*). Några avsnitt PH blev det också givetvis för er som undrar och Nyhetsmorgon och Radion med stort "r" gick där hemma så nu är jag redo för en ny arbetsvecka! Let's sell some properties! 

Åt jordgubbar & choklad i sängen igår eftermiddag och läste bok.

Läste lite till. Det blev två dopp under helgens gång, kallt men skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar