tisdag 6 maj 2014

Bloggpaus

Bloggpausar lite från jobbet mitt i allt mejlande och snörvlande. Pollen är på sin topp och ska tydligen hålla i sig i tre, fyra veckor till. Igår kom det några regnskurar vilket lindrade det hela. Det finns inget som är så sjukt irriterande som kli i näsan, det känns som att jag går runt med konstant rynkad panna och halvstängda ögon ala jag-nyser-när-som-helst. Det kanske bara är inbillning men när jag känner av pollen så känns det riskabelt att träna för att jag tror att jag ska bli sjuk. Kanske är det sant, eller också bara ett argument till att inte träna. Hur kan jag få ihop lite träning i veckan då? Ja, kanske på morgonen. Imorgon är det jag som tar med Brownie på en lång morgonpromenad. Som bevis lovar jag att lägga upp bilder på bloggen. Stay tuned! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar