måndag 26 maj 2014

Tacksamhetsåldern

Jag är lite hög på livet just nu, jag är nöjd med mitt liv i stunden; att jag trivs så bra här i Turkiet, med mitt jobb, jag har den finaste pojkvän jag kunnat önskat mig, fin familj hemma i Sverige som jag vet alltid finns där för mig och inte minst fina vänner. Jag har helt klart kommit in i en tacksamhetsålder om det nu finns något som heter det, det måste vara något med mina promenader som gör att jag på något sätt får perspektiv på mitt liv och gör att jag hinner gå igenom allt som händer i mitt liv i lugn och ro. Tur att Brownie inte är en krävavande hund för då hade det blivit alldeles för många promenader och alldeles för mycket tankar, såhär är det perfekt! Under promenadens gång gick vi förbi en gammal bil som stod så fint parkerad att jag var tvungen att ta kort. En vacker dag önskar jag mig en egen bil, typ en Mini Cooper eller varför inte vara helt svensk och säga Volvo. En Volvo får det helt enkelt bli. 



Yellow on yellow.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar