onsdag 21 maj 2014

BBQ & magdans

För en matälskare som mig gör det ont i både hjärta och själ när något så dumt som en tand ska få förstöra njutningen men jag lade på lika mycket på tallriken ändå men åt kanske dubbelt så länge. Såhär ser det i princip ut varje dag på Adora Garden och jag älskar att komma dit på kvällarna för att låta någon annan pyssla om mig. Restaurangen var fylld med gäster och efter maten började showen. Det blev turkisk folkdans följt av magdans och två söta tjejer som satt vid bordet intill fick komma upp och prova att dansa i sina nya glitterdräkter. Efter detta åkte vi vidare till Adora Apart och drack kaffe och där träffade jag två äldre damer som hade varit i Turkiet fyrtio gånger men som aldrig hade bott på ett sådant hotell som detta och det var såklart roligt att höra. Ett mindre hotell som är utformat på ett sådant sätt att det blir en härlig gemenskap både gästerna och personalen emellan utan att göra intrång i avkildheten. 



Kockarna på Adora Garden. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar