fredag 9 maj 2014

Let Her Go

Jag går och plockar här hemma och har Spotify på i bakgrunden. Det är så mycket minnen och känslor i musik. Let Her Go med Passenger lyssnade jag till exempel mycket på i början av sommaren, ungefär i den perioden när jag och min pojkvän av en i princip tillfällighet stötte på varandra igen efter ett helt år på skilda vägar. Eftersom vi aldrig riktigt fick ett ordentligt avslut sist fanns det mycket känslor kvar som vi båda märkte inte alls var helt bortblåsta. Nu känner jag mig hel och är så tacksam för att vi träffades där och då och jag tror vi båda behövde en liten utveckling på varsitt håll för att sedan förenas igen; starkare och med ännu mer kärlek! Ja, det låter som en kliché men det är sanningens ord. Dags att plocka vidare!  

Buketten fick huggas ner och ett rosa arrangemang blev kvar.




2 kommentarer:

  1. Ååå så vackert! Jag är glad att du känner dej hel fina vän <3
    Massa kärlek o snart ses vi :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Naw, ja det känns härligt! Massa kärlek! Saknar ihjäl mig efter dig! <3

      Radera