fredag 9 maj 2014

Grönt te

.. och regnet det bara öser ner! Var precis nere i köket en sväng för att fylla på med lite eftermiddagströtthetssenergi. Bestämde mig för te och som vanligt vet jag aldrig vilken sort jag ska välja men gick för ett grönt te denna gången, det brukar ju alltid vara nyttigt. Sämsta valet någonsin. Så besviken. Orkar inte gå ner igen. Fortsätter dricka i brist på annat. Nåja, nästa gång får jag köra på något annat. Det har bokstavligt talat vräkt ner stora delar av dagen och alla på kontoret har förvandlats till dåsiga och gråa medarbetare. Mitt i allt beklagande så stannade jag upp och tänkte att jag faktiskt inte är rätta personen att klaga - såhär har vi det ju långt ifrån jämt. Jag förvandlades på bara någon sekund från en gäspig kollega till kontorets mest energiska person. NU-KÖR-VI typ. Om jag jobbar imon är inte helt klart, den som lever få se! Glad fredag till er alla! 

Gammal bild på teamet uppe på våning tre. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar