torsdag 15 maj 2014

Bra kväll

Godmorgon! Veckorna bara springer iväg verkligen och nu var det tydligen helg igen. Efter jobbet igår drog jag på mig träningsbyxor och skor och tog med mig Brownie ut på promenad för att njuta av sommarkvällen. Under promenaden pratade jag med en gammal vän på telefon och jag kände mig superglad efteråt - fylld med energi och välmående. Middag åt jag på hotellet med min sambo som numera jobbar långa dagar eftersom hotellen har öppnat. Buffén är otroligt god där så det lär bli en förlust för hotellet denna säsong att ha mig som middagsgäst som säkerligen kommer besöka restaurangen ett par kvällar i veckan. Behöver jag säga hur skönt det är att slippa laga mat?! Efter kyckling, köttbullar, jordgubbspudding och massa annat gott åkte vi iväg till hotell nummer två, till min absoluta favorit och som dessutom tog hem silvermedaljen i "General Impression" av Fritidsresors gäster 2013. Guld fick ett stort nyöppnat hotell precis nere vid västra stranden så alla i personalen är såklart glada för att ha kammat hem andraplatsen. På Adora Apart satt vi och tog en kaffe och satt länge och pratade med en av de i personalen som har varit med länge. Kvällen får helt enkelt tio av tio solar! 

En bild från förra sommaren men såhär glad kände jag mig typ igår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar