torsdag 8 maj 2014

Seg dag

Idag har Turkiet visat sig från sin gråa sida, det har varit sämre väder i princip hela dagen men å andra sidan är regn precis vad vi behöver. Inte bara landet i helhet utan även för min pollenallergi. Det har hur som helst varit en seg dag på jobbet idag, timmarna har liksom inte riktigt gått vilket hör till ovanligheten. På en sådan här dag behöver man lite extra allt; en liten extra dos av kärlek och mat skulle jag vilja säga. Jag hade så gärna slängt ihop en äppelpaj eller liknande men dessvärre tror jag inte att vi har några äpplen hemma eller något annat utbyrtbart. Jag får väl hugga in i en av våra chokladkakor. Det får bli en choklad- och filmtorsdag med andra ord. 

Fick dessa blommor på min födelsedag. Mer blommor i hemmet!


Redo att huggas in i.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar