söndag 18 maj 2014

Min Söndag

Godmorgon! Idag känner jag mig utvilad igen, det blev en sen kväll i lördags så jag passade på att sova ut igår morse. Jag kokade ägg och åt knäckebröd med kaviar (saltintag) och drack kaffe framför tvn, parallellt med en tvättmaskin som gick varm. Det blev en promenad till hotellet för en kaffe med min arbetsmyra och på eftermiddagen blev det faktiskt, som planerat, en shoppingtur till ett shoppingcenter i Antalya. Massa timmar senare var jag både fattigare men så mycket snyggare - jag fick med mig lite jobbkläder som jag kan behöva nu i sommar. Särskilt lång tid spenderade jag inne på Mango som hade allt jag önskar. In och ut genom provrummet för att påväg till kassan stöta på ytterligare plagg som jag kände att jag bara måste prova. In i hytten igen och så höll det på. Det blev också ett besök på H&M som har öppnat här i Antalya för inte så länge sedan. Där gick vi också länge och jag fick med mig en påse därifrån också. Slut på shopping och dags att börja jobba! 







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar