tisdag 20 maj 2014

Pollen försvinn

Åh, jag undrar när pollen ska försvinna egentligen! Jag går runt med konstant täppt näsa och jag vet ju att man helst inte ska använda nässpray för mycket men å andra sidan får jag typ andnöd om jag inte vidgar mina näsborrar. Någon som har något tips på hur jag kan göra för att undvika nässpray men ändå klarar av att få in luft i lungorna? Mitt i all andtäppa håller min ena visdomstand på att växa ut och jag börjar få höra skräckhistorier om att man brukar bli tvungen att dra ut dem. Det känns sådär. Men, idag är det tisdag vilket innebär BBQ så idag blir det helt klart en matlagningsfri dag och jag hoppas att jag klarar av att äta mig ordentligt mätt trots värken. Ha en trevlig kväll alla!

En hungrig tjej i Brasilien förra året. Älskar. Kött. Och pommes.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar