söndag 11 maj 2014

En dag i Manavgat

Ny vecka, nya möjligheter! Igår spenderades nästintill hela dagen i Manavgat med mina kollegor. Vi tänkte först köra en vända inne på salongen för att fixa naglar etc. men igår var det morsdag här i Turkiet så det var en hel del folk och brist på personal så vi bestämde oss för att åka in och kika i affärer istället. Jag fick bland annat med mig två nya toppar som jag tror att jag kommer använda en hel del i sommar. Det är svårt med kläder nu när det börjar bli varmt. Att gå i långbyxor mellan stekheta betonger är inte direkt önskvärt. Efter några timmars shopping åkte vi in till Robert's Coffee och satt säkert där i över tre timmar. Vi beställde in både quesadilla, smoothies och kaffedrycker. Nöjd tjej på min lediga dag! Lite bilder från dagen kommer nedan. 

Det brukar alltid vara smockfullt inne i stan men det var helt ok denna dag.

Längs shoppinggatan. Ursäkta mitt finger.



Floden i Manavgat. Ursäkta mitt finger.

Jag och Maria.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar