tisdag 13 maj 2014

Lovande samarbetspartner

Idag är jag verkligen fylld med energi! Jag har sen jag började jobba försökt hitta samarbetspartner, dels här i Turkiet i närområdet men även svenskbaserade partners. Jag kom i kontakt med ägaren av Mäklarkompaniet för ett bra tag sedan som dels har kontor i Sverige men som även har kontor i Alanya, en timma från Side. Vi har haft lite oflyt med sammankomster men förra veckan lyckades vi få till en träff och idag sågs vi igen för ett ytterligare möte. Vi klaffade direkt och jag tror på en ljus framtid, alltid skönt att ha en seriös svensk samarbetspartner som inte minst har en mäklarutbildning i grunden men som dessutom är hur trevlig som helst. Det blev en fortsatt runda på våra projekt med lite fotografering, en hel del samtal och en tur inne i Side där vi också tog en lunch. Jag passade på att foto lite med. 

Jag passade med på och knäppte ett pool-kort på Lavanta Villas.

Roger blev väldigt imponerad och tog några kort till.


Och ett till. Denna gång nere vid hamnen i Side.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar