söndag 4 maj 2014

Dyrbar tid

Att tid är dyrbart förstår man ju äldre man blir och att jag fick hela gårdagen ledig från jobbet kan inte värderas, det var helt klart den bästa presenten jag kunde få. Theodor blev såklart också glad då vi hade ställt in oss på att jag egentligen hade behövt jobba. På lördagsmorgonen åkte vi in till Manavgat för att äta frukost och flera mackor, grönsaker, marmelader och te senare åkte vi vidare mot stranden för att spendera några timmar där. Vi fick med oss bollen och kickade lite till varandra och med handen på hjärtat kan jag säga att jag fortfarande har träningsvärk sedan i tisdags. Say no more. Ett dopp blev det också vilket också var årets första, men inte sista. Det var faktiskt varmare än förväntat men att jag var alldeles varm från fotbollen mildrade kanske den faktiska temperaturen.

Jag har återigen haft en härlig vecka och även fast det är jobbigare än jobbigast att säga hejdå och att behöva genomgå den där tomma känslan som uppstår efteråt vill jag ändå känna tacksamhet för veckan som varit och hoppas på att vi snart ses igen. Lillebror trivdes som fisken i vattnet och enligt han själv kommer han gärna tillbara under sommarlovet. Det gör hans storasyster väldigt väldigt glad! 

Det blev många selfies under veckan! Dagens första vid frukosten.


Selfie nummer två några timmar senare.

Theodor påväg hem från stranden.
Vi åt sandwich till lunch och drack cola.

Så mycket kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar