tisdag 3 juni 2014

4 paket Oreo

Som alltid på kvällarna blir jag sugen på något sött så igårkväll bestämde jag mig för att ge mig på de där oreokakorna. Pang på bara. Vi gick till affären och köpte med oss allt det har rådit brist på här hemma i lägenheten och när vi väl kom hem insåg vi att vi glömde oreokakorna, det viktigaste av allt, så min snälla sambo vände snällt vid dörröppningen och kom sedan hem med fyra paket. Nu har vi på lager om man säger så. Jag tror jag hade i lite för mycket färskost för de blev ganska svåra att rulla och blev inte superrunda efter att ha doppat de i choklad. Under tidens gång slickade jag i mig de rester som fanns kvar från både mixer, skål och armar så jag var ganska belåten när de väl var klara. Självklart ser jag fram emot att provsmaka dessa sen när jag kommer hem, ja - innan middagen. 

Krossade kex. Tyvärr enda bilden. Var upptagen med annat under tiden...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar