tisdag 24 juni 2014

Ny variant på bonnabränna

Nu äntligen är jag hemma och tänker lägga mig raklång i soffan. Jag har varit i solen en hel del idag så jag är uttorkad både på insidan och utsidan - häller i mig vatten i förebyggande syfte. Vatten kan man inte dricka för mycket och egentligen borde jag ha med mig en vattenflaska överallt. Jag var ute med ett gäng från Belgien tidigare idag och vi fick mycket sol på oss så mot slutet hade jag ont i huvudet. En fanta nere vid hamnen har aldrig suttit så fint, jag som nästan aldrig dricker läsk. Jag lyckades dessutom få sköna vita ankelmärken av skorna - ny variant på bonnabrännan. Feeling hot!

Knäppte två kort inne i Side och jag tycker att bilderna verkligen förmedlar vilken värme vi börjar få här nu.


Vi satte oss på Liman Bar vid hamnen i Side och svalkade oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar