onsdag 25 juni 2014

Morgondopp

Tänk om jag hade kommit upp lite tidigare på morgonen, då hade jag kanske hunnit med några varv i poolen. Det hade varit svalkande och skönt och en bra uppladdning inför dagen. Det låter ju fantastiskt härligt om jag bara lyckas komma upp i tid. Så, gott folk - imorgon ska denna såsiga tjej upp i tid och crawla runt i poolen. Jag ska se till att bli ordentligt svettig från promenaden med B så att jag inte backar ur för att jag tycker att det är för kallt i vattnet, det är väl enda anledningen jag skulle kunna komma på som skulle få mig att backa ur. Och tiden då. På tal om Brownie och tid, jag hade tydligen råkat stänga ute honom på balkongen igår när jag i all hast var påväg till jobbet. Rasim, som tur var, åkte hem en sväng på förmiddagen och ringde lite smått panikslagen och bara: "vart är Brownie?". Om jag kände mig som världens sämsta matte? Ja. Det får bli en extra lång promenad med honom ikväll tror jag. Ha en härlig dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar