lördag 7 juni 2014

En dag i Manavgat

Oj vad trött jag var hela dagen igår. Vi var ute och tog en drink nere vid hamnen i Side i fredags och jag vet inte om det var för att drinken var extra stark eller om det var jag som var extra känslig (läs trött) för jag kände mig väldigt bakis och jag var riktigt seg igår. Jag mötte upp goa Louise och hennes Adem i Manavgat runt lunchtid igår och vi strosade runt i affärer och fyndade ett och annat klädesplagg. Det är inte lätt att hitta vänner i "äldre" dar men vi är ganska lika har jag märkt på många sätt och det känns härligt att ha en sådan vän här nere. Nu hoppas jag på att jag blir hembjuden på våfflor snart eftersom jag har förstått att hon har ett våffeljärn hemma, hehe. Efter shopping, lunch på Roberts Coffee och en massa prat kände vi oss nöjda med dagen men självklart svängde vi förbi Burger King för en milkshake först. Jag älskar när mina vänner älskar allt som har med fika att göra!

Vad gör jag idag då? Eftersom jag inte hann avnjuta en lång frukost igår tar jag igen detta idag istället och sitter med min andra kopp kaffe och väntar in prinsessan Leonores dopgudstjänst. Annars har jag lovat mig själv att gå iväg och träna senare idag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar