onsdag 11 juni 2014

Pepper Lounge

Igår var det ju som sagt ett år sedan jag och Rasim träffades på nytt och då passade vi på att prova den nyöppnade restaurangen i Manavgat, inte så långt ifrån Roberts Coffe. Jag gillar att jag alltid beskriver platser med fikaställen som utgångspunkt. Denna restaurang heter "Pepper Lounge" och det var ett väl igenomtänkt koncept. Maten var fantastiskt god, kyparna var professionella och musiken och all inredning gick hand i hand. Det märkes tydligt att de har lagt ner både tid, tanke och pengar på detta ställe och jag hoppas att det går bra för dem.

Hur som helst, det är tur att det är Rasim som är den romantiska av oss. Jag är rätt dålig på överraskningar och allt som hör därtill men är helt klart riktigt duktig på att ta emot sådana uppvaktningar. Framförallt när det kommer till mat. Ha en skön torsdag alla! 

I väntan på maten. Det blev stek för både mig och Rasim.

Ett glas vin i fina glas.

Kaffe efter maten som serverades på ett trevligt fat.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar