torsdag 19 juni 2014

Skiftande nationaliteter

Sen ett par dagar tillbaka har min pokvän spelat på VM. Jag är inte alls insatt i spelvärlden men nu har det verkligen varit tillfälle att lära sig och det är rätt kul får jag väl erkänna. Nu när varken Sverige eller Turkiet är med är det fortfarande kul att hänga med och att då spela på ett lag gör det att man blir lite extra stödjande precis som att det hade varit ens egna lag. Denna veckan har jag både varit belgisk, holländsk och senast spansk vilket jag har varit mindre stolt över. Spaniorerna fick se sig besegrade mot Chile, ännu en förlust med andra ord och deras chanser för vidare spel i VM är slut. Hade Spanien vunnit hade jag lyckligt indirekt tagit emot en helt okej utdelning men det är väl så det är i spelbranschen.

Vi har spelat på fulltidsresultat vilket har inneburit sena nätter så jag är "glad" att det är över nu så att man kan ta det lugnt ett tag och slippa få ont i nacken varje gång jag har nickat till i soffan. Det blir ju verkligen nervöst vissa stunder och alla har varit helt uppjagade. Dock skulle det inte förvåna mig om min pojkvän har köpt ytterligare kuponger tills jag kommer hem. Som barn på nytt! 

Theodor och VM-bollen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar