torsdag 12 juni 2014

Fotbolls VM 2014

Idag inleds Fotbolls VM 2014 och öppningsmatchen står mellan Brasilien och Kroatien. Brasilien är ju verkligen synonymt med fotboll och eftersom jag själv var i Brasilien förra året får jag såklart hålla på dem. Den sista biten av vår 4-månaders resa förra året spenderades i Rio De Janeiro och jag hoppas att man får se mer än "bara" Maracana-stadiumet. Vi hängde ju till exempel en hel del på Copacabana och Ipanema så att få se detta igen hade varit kul. Jag älskar när det är VM och EM, inte bara för fotbollens skull men också för själva atmosfären. Go Brazil! 

Färskt kokosvatten direkt från Copacabana. 


Hela Rio var fylld med färg.

Jag & Klara i Brasilien-bikinis.

1 kommentar:

  1. Åååå saknar Brazil och dig! Jag berättar massa händelser som vi råkade ut för, för Andreas nu. Alla underbara minnen kommer upp nu när man ser VM! <3

    SvaraRadera