torsdag 5 juni 2014

Skiftande väder

Vad hände med vädret egentligen? Det känns som att det har varit extraordinärt väder på många håll i världen den senaste tiden. Först och främst har vi haft en relativt varm och fin vinter här i Turkiet, och framförallt en regnfri sådan. Det har inte varit mig emot men jag har ju förstått att vi självklart har behövt det där regnvattnet för att klara hela sommaren. De senaste dagarna har vi haft ganska skiftande väder och imorse vräkte regnet ner samtidigt som det åskade på himlen. Enligt väderprognosen ska det fortsätta såhär hela helgen men jag tror ju knappast på att det håller sig så konstant hela dagarna och jag tror ju att solen iallafall visar sig en liten stund. Konstigt det där med väder egentligen, hur det kan ändra sig från år till år och från dag till dag. Djupa tankar en torsdag. Inte konstigt jag blir trött.    

Snart lanserar vi en efterföljare till vårt populära Inspirit-projekt! Stay tuned.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar