söndag 8 juni 2014

Komma igång

Jag låter den första bilden tala för sig själv. Utan för mycket tankar och känslor drog jag igår förmiddag på mig mina adidas-skor och tog mig igenom ett löppass, kanske inte den längsta turen i mina dar men tjugo minuter var jag iallafall ute och jag tyckte jag hade ett bra tempo. Det är nog ganska tröttsamt för min pojkvän att med jämna mellanrum höra att jag nu har bestämt mig för att "komma igång" med träningen igen. Även att dra ner på allt "det goda" hur jag nu kan definiera det med ett ord. Jag vill helt enkelt leva sundare och renare och jag älskar när jag får mina ryck men nu vill jag bevisa att jag faktiskt menar allvar. Jag kanske ska chocka min pojkvän med ytterligare ett träningspass efter jobbet idag? Haha.

Hur som helst, i samband med mitt hälsoinfall bestämde jag mig för att göra ett hälsosammare snack så jag tog fram min gröna mixer, blandade dadlar, jordnötssmör och Ultra-proteinpulver som jag sedan rullade i hackade mandlar och kokos. Kanske kan dessa tas till när mina plötsliga sockersug kommer (och förhoppningsvis stilla det).


Proteinbollar på dadlar, jordnötssmör & proteinpulver från Forever.

Nej, jag åt inte upp alla. En räckte efter träningen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar