tisdag 17 juni 2014

Sveriges bästa 13-åringar

Nu i helgen hölls en turnering i Värnamo med åtta deltagande lag, bland annat Halmstad BK, IFK Göteborg och Örebro SK. Värnamo-laget lånade in två pojkar från vårt allas kära Smålandsstenar och en av dem var min lillebror. Ja, jag är superstolt. IFK Värnamo hamnade i final och laget tog ledningen genom Theodor men förlorade på straffar. Jag hade så gärna velat vara där och titta men jag fick bra upplysningar under helgens gång så det kändes som att jag var med på ett hörn ändå, tacka vet jag WhatsApp och Facebook.

De blåvita har ju alltid varit motståndar-färgen men oavsett färg hoppas jag att du får hålla på med fotboll sålänge du brinner för det och tycker att det är kul. Det skulle inte förvåna mig om du blir vår nya Ronaldo och vår allas flickfavorit. Hälsningar your proud sistaaaah.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar