måndag 31 mars 2014

Egentid

Pojkvännen är iväg och tittar på fotboll och jag passar på att blogga. Gillar ensamtid, tror jag är en roligare människa att umgås med om jag får min lilla Sofie-tid. Av ren vana brukar jag vid de tillfällena alltid ta upp mobilen, glider in på inspirerande konton på både Instagram och Pinterest. Inser efter ett tag att det egentligen är den tiden jag borde utnyttja till annat, pillar med mobilen gör jag vanligtvis rätt ofta ändå oavsett om jag har egentid eller inte. Kanske borde sitta mer i fotbad och göra absolut ingenting eftersom mitt liv annars numera är relativt hektiskt. Börjar dessutom jobba till klockan sex nu, en indikation på att säsongen har börjat. Tacka vet jag söndagar! På tal om söndagar, denna tjejen umgicks jag med igår. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar