onsdag 5 mars 2014

One dream - one home

Nu när vi ändå är inne i inredningsandan måste jag bara få dela med mig av ett fantastiskt bostadskomplex som byggdes av oss, Mecitoglu Homes, för två år sedan. Ja, jag inkluderar mig själv i byggteamet. Dessa fantastiska stenvillor ligger i utkanten av Side, i en by som heter Kalemler. Jag gillar verkligen vår boning men någonstans på min önskelista står ändå en villa. Det känns ännu mer rätt i tiden när man har barn, hund och bil. Och pengar. En inneboende hund har vi redan så det får väl vara ett steg i rätt riktning. Hur som helst, vad vore livet utan drömmar. Allt börjar med en dröm! Vår inneboende har också ett namn, Brownie, och är nog världens snällaste och mest väluppfostrade hund. En fin gammal man är självfallet värdig en bild! 





För mer information besök gärna vår hemsida på: www.mecitogluhomes.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar