lördag 22 mars 2014

Energigivande

Även fast jag har mina jobbarkompisar som jag tycker otroligt mycket om blir det inte samma sak som när man kan prata svenska och det finns en mer förståelse på något sätt eftersom man har samma kultur och har blivit uppväxt i samma land. Så lunchen på Doruk med dessa svenska tjejer som jag tidigare inte har träffat var otroligt energigivande! Hoppas på fler luncher och fikor i framtiden. På vägen hem gick jag förbi mataffären och köpte med mig ett paket jordgubbar, lite bananer och blommor. Nu blir det kaffe! 

Påväg till Doruk, otroligt varmt idag och jag såg en hel del turister på vägen.



2 kommentarer:

  1. Blir helt sentimental när jag ser dina bilder. Hade det inte varit för Inan hade jag kommit ner och hälsat på dig!

    SvaraRadera
  2. Haha, visst blir det så! Det hade varit superkul ju! Du är alltid välkommen hem till oss :-)

    SvaraRadera