fredag 7 mars 2014

Swimming

Jag är en person som älskar träning från och till. Eftersom jag alltid har varit sportsligt aktiv, inte nödvändigtvis sportsligt duktig, kan jag lätt plocka fram och påminna mig om känslan EFTER ett pass. Hemma i Småland finns gott om skog vilket brukade resultera i löprundor i skogstrakterna. Här nere är det lite trixigare med skogen men å andra sidan väldigt nära stranden. Det är dock inte alla dagar man känner för att flåsa nere vid stranden och framförallt inte under de varmaste månaderna. I och med mitt nya jobb har jag också fått tillgång till en rad olika fitnesscenter på köpet. Varje projekt som byggs byggs med olika faciliteter på plats och ett av dessa är gym och inomhuspool. Detta innebär med andra ord att det finns inga som helst ursäkter till att träning inte blir av. Igår inledde jag och min kollega inomhuspoolen och nu hoppas jag att jag kommer in i träningsandan. 
























Blå och förväntansfull tjej.

























Plask i vattnet blir man aldrig för gammal för.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar