lördag 29 mars 2014

Lördag

Hallå! Lördag och jobb-dag, jag är inte bitter. Har en massa att göra så även fast jag hade varit ledig idag hade jag nog varit tvungen att jobba en stund ändå. Har tillfälligt fått rycka in för en kollega som är borta ett par dagar så springer mellan datorerna och försöker organisera så gott jag kan. Jag som lätt stressar upp mig hade kommit tillbaka yberstressad på måndag om jag inte hade jobbat idag. Nästa lördag hoppas jag dock att jag kan vara ledig med en fridfull känsla för då är mamma och Madeleine här, tjoho! Hur mycket träning har det blivit av denna veckan då? En gång. Herregud, får nog sticka iväg en sväng imorgon. Upp tidigt imorgon och sen bara njuta av en förhoppningsvis lugn och solig söndag. 

Reyhan abla in action. Lunchen är dagens högdpunkt!

Den goda chokladtårtan vi åt häromdagen.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar