tisdag 18 mars 2014

Svullet face & vampyrer

Godmorgon tisdag! Fortfarande krasslig så jag tänker spendera ytterligare en dag i sängen och göra absolut ingenting. Kanske kan trycka in en dusch framåt eftermiddagen i och för sig. Usch vad hemsk man ser ut när man är sjuk, snodde en gammal t-shirt av pojkvännen igår som jag glömde att jag hade på mig och när jag imorse halvt sovande var påväg till toaletten var jag tvungen att stanna till i farten vid helkroppsspegeln i hallen och bara säkerställa att tjejen med världens kalufs, svullna face och oversize randig bomullströja verkligen var jag. Det var det.

Vi började titta på "The Vampire Diaries" igår så jag kanske plöjer några avsnitt av denna serie senare.

Dricker te från min fina blommiga lilla tekanna idag.


































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar