onsdag 12 mars 2014

Ny soffa

Ny dag, nya möjligheter och några tusen kronor fattigare, men - väldigt nöjd. Nu har vi gjort oss av med turksoffan en gång för alla och kommer om några dagar få hem vår nya soffa som vi bestämde oss för igår. Jag har gått och kikat på den ett tag men har också haft en soffa på ikea som favorit. Jag tänker lite att en soffa är en "lifetime investment" så vi gick på det och köpte en kvalitativ soffa som vi förhoppningsvis aldrig kommer vilja lämna om kvällen. Vi har bara ett problem med vår Brownie som jag märker ligger i soffan under hela dagen vi är borta, vårt fel kanske. Vi får se om vi kommer på någon lösning på det. Han är ju inte skitig för den delen men ni vet känslan när man har köpt något nytt och är överbeskyddande. Minns exempelvis hur överförsiktig jag var med nyköpta skor, aldrig ser jag mig för vart jag sätter ner fötterna så nogrannt som då. 

Kort morgonpromenad med B imorse.



Ja, jag var lite stressad imorse att jag inte ens kände att jag hann byta skor när jag kom hem så jag drog på stövletterna direkt. Glammig rask onsdagspromenad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar