lördag 8 mars 2014

Frukost i sängen

Godmorgon lediga lördag! Hur underbart är det inte av att vakna upp till solsken och fågelkvitter? Det är knappast något man kan njuta av när man stressar på morgonen och bara har öron för väckarklockan. Jag är rätt dålig på att njuta i stunden så redan igårkväll bestämde jag mig för att ta en lång sovmorgon och avnjuta en god frukost i sängen. Det låter ju alltid mer fantastiskt och underbart än vad det egentligen är, kaffet hinner svalna på vägen, man glömmer halva frukosten nere i köket, apelsinklyftorna sprutar mer än vanligt och man lyckas trycka in sängklädebyte under dagen också. Men - det var det helt klart värt! Nu ska jag ta och dricka upp min andra kopp kaffe framför Nyhetsmorgon. 



















Bananpannkakor med hallon.



Min musse t-shirt och mina blommiga byxor lördagsmorgonen till ära.

























Brownie njuter också av soffhäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar