onsdag 5 mars 2014

Inredning - bred prioriteringslista

Det är intressant att titta tillbaka på hur ens intressen skapas och utvecklas med tiden. Jag har alltid tyckt om inredning och minns att jag kunde sitta framför Sims i timmar, helt oavbrutet. Jag var den typen som mest tyckte om att bygga, inreda och sen fick gärna simfamiljen sköta sig själva. Nu när jag har satt min fot i fastighetsbranschen har inresset för inredning och dekor utvecklats och jag får hålla mig borta från diverse inspirationsplattformar för att inte byta ut allt vi har där hemma till nytt, fräscht och levande. Vi bor som sagt i en etagevåning med 4 rok och det tar sin tid innan man hittar sin stil och inte minst möbler som passar in på respektive plats. Just nu har jag (vi) en prioritetslista på vad vi skulle behöva och det som ligger högst upp på listan är en ny soffa. Prioriteringslistan är i och för sig mer bred än lång så jämte soffa kommer bland annat ett nytt matbord. Den perfekta soffan för mig är hur som helst en stor soffa med hög sittkomfort och lösa ryggkuddar. Färgen är jag inte helt säker på än men tänker mig antingen grått eller beiget. Jag ska försöka ta fram det lilla tålamod jag har och låta det ta tid att hitta den perfekta soffan. Den som väntar på något gott..  



































Sims - dåtidens mest sålda PC-spel. 


































Inspirationsbild 1. 


































Inspirationsbild 2. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar