lördag 15 mars 2014

Livemusik


Denna nya dag möter jag med en stor gäsp. Igår fick vi oväntat besök av vår söta grannflicka som hade med sig både ritblock och pennor. Hon ville äta mat med oss och självklart fick hon det! Vi hade bestämt oss för att åka iväg till Alanya en sväng senare på kvällen för att lyssna på liveband med några vänner så strax innan nio gjorde vi oss klara, följde Elin hem som säkert gärna hade velat följa med, och hoppade in i bilen. Jag började gäspa redan innan maten och fortsatte hela bilresan ner, jag är alltid lika trött på fredagar. Men, bandet var bra och spelade både låtar på engelska och turkiska. Alla skulle jobba dagen efter så vi blev inte så långvariga. Klockan två kom vi hem och jag somnade såfort jag lade huvudet mot kudden och ja, jag är ganska trött idag. Å andra sidan är jag ledig imorgon så det gör inte så mycket. Kaffe på det!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar