fredag 21 mars 2014

Fredag i luften

Jag tycker alltid att man känner på luften att det är fredag, atmosfären kanske det heter. Jag skrattar minst en gång om dagen åt mig själv när jag väljer fel ord i svenskan, man tappar liksom de rätta orden ibland och stoppar in ett annat som man först tycker passar in lika bra men som när man har sagt det låter lite roligt. Jag pratade med mamma häromdagen och minns inte vad det var jag sa men det lät så konstigt och det tog mig tre försök innan jag hittade rätt. Nåja, det jag vill säga är att man känner när fredagen är här! Eftersom jag är ledig hela helgen har jag lite jobb att få undan så bäst att köra igång med en gång. Ha en fin fredag alla! 

Nej, jag går inte och plockar samma blomma hela tiden. Samma bild från samma tillfälle.



































Tog en dadelboll "on the go" igår efter jobbet och innan promenad med B.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar